Mintha másként kelt volna fel reggel a nap a szülinapomon. Ezen a reggelen a szanszthán udvarán, miközben tai chit gyakoroltam, egy gyönyörű barna, zöld, fehér madarat láttam, de fényképezőgép híján, sajnos nincs képem róla. Már előző éjjel is ki messengeren, ki telefonon, ki facebookon boldog szülinapot kívánt, de ezen a napon rengeteg ember köszöntött fel. Fantasztikus érzés, mikor minden második lány odajön hozzád, és boldog szülinapot kíván, és hogy Isten éltessen sokáig. Este pedig felejthetetlen partiban volt részünk. Volt tortám gyertyával, amit elosztottam, majd kezdődött a parti az általam összeállított zenékkel. Hatalmas örömmel töltött el, hogy a barátaim az általam választott számokra táncolnak, néha ugyan nem mindenki volt elégedett, és azt kérték cseréljek, de azt hiszem egész jól sikerült eltalálni a zenei ízlésüket. Többen kértek, hogy táncoljak velük, de én maradtam a dj szerepében és a pult mögött állva élveztem a bulit. A számomra felejthetetlen partinak az áramszünet és a füstölgő hangszóró vetett véget. Ennyit erről.

A bejegyzés trackback címe:

https://annagraban.blog.hu/api/trackback/id/tr153290253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása