Tegnap gondoltam, hogy a szombat esti filmnézés előtt még veszek egy zuhanyt. Nyitom a csapot, semmi nem történik, se az egyikből, se a másikból nem jött víz. Szerencsémre szemfüles barátnőm még megtöltött egy vödröt, amíg még volt vizük. Mikor egy 5 percre náluk visszajött a víz, átkéredzkedtem hozzájuk mosakodni. Beszappanozni még be tudtam magam, de lemosni már csak úgy sikerült magamat, hogy a vödörből merítettem vizet. Fél kilenctől ugyanis az összes szobában megszűnt a víz és reggelig nem is jött vissza. Még szerencse, hogy a probléma csak estig tartott és ma már rendesen van vizünk. Igaz ezzel csak egyszer volt eddig gond, viszont a szünet összesen hosszabb volt, mint az eddigi áramszünetek együttesen.

Itt ugyanis az áramszolgáltatás az egyik legmókásabb dolog. Ha naponta 10-szer nincs áramszünet, akkor valami nem stimmel. Van, hogy egy másodpercre, van hogy percekre, van hogy fél órára megy el az áram. Ez leginkább este és a nagy melegben zavaró. Este rendszerint vacsora közben megy el az áram, napközben pedig, mint már említettem, a zúgás hiánya és a ránk zúduló hőség jelzi az áramkimaradást. Ennyit mára.

A bejegyzés trackback címe:

https://annagraban.blog.hu/api/trackback/id/tr793255876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagy-anyád 2011.09.26. 06:02:16

Szia Bogaram! Igen jókat szórakozom a történeteiden.Hát az ott valóban egy más világ, és néha olyan, mint egy mese.Na persze innen.Remélem, jól vagy, itt rendben vagyunk, egész héten a kertet metszettem, mindent kitakarítottam.Májusra meseszép lesz, gondolom,fogadóbuli lesz,bepótoljuk a búcsúbulit is!Egyébként, bárkivel találkozom a családból,mindíg szóba jössz, mindenki olvassa az írásaid, és nagyon tetszenek a történeteid.Vigyázz magadra:puszi,nagyanyád
süti beállítások módosítása