Híres lettem...

 2011.09.14. 20:18

Jelentem, benne vagyok a Hindusztán című napilap mai számában, mint az egyik külföldi diák, aki idejött tanulni. Hát nem óriási? Fényképem is van, noha nem túl előnyös, de ott vagyok egy indiai újságban, és ráadásul egy oldalon egy híres indiai színésszel (Ritik Rósan) készült hirdetéssel. Kiváncsi vagyok, hányan olvasták el a cikket itt Agrában. Ráadásul sikerült szereznem egy eredeti példányt a rólam is szóló cikkből. Akit érdekel, elküldöm a cikkről készült fényképet emailben. 

Egyébként ma egész nap fél percenként áramszünet volt, ami nem zavaró, amíg nem negyedórás az áramkimaradás. Ma ugyanis nagyon meleg volt, 42 fok és a ventilátorok nélkül folyt rólunk a víz. Az ember leizzad, majd visszajön az áram, minden visszakapcsol, és a hirtelen nagy huzat miatt én már meg is fáztam. Egész nap mennek a ventilátorok, még éjszaka is, különben megsülünk. Viszont onnan tudom, hogy itt az ősz, hogy éjszaka annyira hideg van, hogy ma úgy döntöttem, miután ki hitte volna, de arra ébredek, hogy fázom, hogy előveszem a thermo takarót, amit még a szupermarketben vettem. Ennyit mára.

A bejegyzés trackback címe:

https://annagraban.blog.hu/api/trackback/id/tr233227890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagy-anyád 2011.09.18. 12:54:52

Szia te híresség! Mindíg olvasom a regényedet, végül ki is adhatnád, olyan szépen és választékosan írsz! természetesen szeretném a rólad szóló cikket látni, ha már olvasni nem is tudom.Azt hiszem, nem is meglepő, ami veled történt, tán nem is te lennél, ha nem így lenne! Szép estét, vigyázz magadra, puszi

monca1971 2011.09.22. 21:31:05

szia Anna! természetesen én is kérek mailt :) holnap szólok Andinak, hogy nézze a mailjeit :)

mokuska999 2012.02.18. 22:55:36

Szia! nagyon jó olvasni a blogodat, de miért nem írtál egy ideje?? Én is Négyesi Tanárnőhöz járok hindire, és érdekelne, az 1 éves ösztöndíj, szeretnék feltenni kérdéseket.
Szerencsés vagy hogy hrithik Roshannal vagy egy oldalon, imádom őt:) Itt az emailem: maitai77@gmail.com erre el tudnád nekem is küldeni a cikket? Köszi!
süti beállítások módosítása